Bingul + Bingung = Ngantok

Ok..cik WaWa sekarang dalam kondisi di atas ye...haish 54 ngape?haish..tohler..nok kabo kang takut xpaham pulak awok org mndengornye..banyak nor  haish nye yer...hohoho..kompius plak cik WaWa...sape yg tinggal sape neh?macam kite je yg wat salah..padahal tak pon..ape ni..ni x adil 3
Ke cik WaWa yang silap tafsir?cukup2 tidak mengerti...HELPP!



Hahaha..xde ape pon..saje ngarot..ade hamba Allah ni post video ni kat cik WaWa...im not very sure the purpose of he/she posted this clip on my FACEBOOK account..based on the story, the girl left the boy for another boy, yet the boy still love her.. (boy disini merujuk kepada yg kene tinggal yg mule2 tu..)
Eh,hello...i bukan seperti itu okey 12
Ataukah die post video ni based on the title??
  "SAYA TETAP SAYANG AWAK"
Make sense tak guys?tapi ade ke org wat camtu?ehh...adelaaa...org yg post video ni kat FB cik WaWa laa..heh..Agaknyela 36
Da la merepeknye..da nak dekat kol 5 pgi...ade potensi subuh zirafah ni kang...
Photobucket
Till then..

4 comments:

  1. xleh tahan dowh...ngntok..tp aku bgun kol 6.54 pg..hehehe

    ReplyDelete
  2. owh..sy suka video ini..cuna..sy naw tukr gurl 2 jd boy..hik3~~~

    ReplyDelete