Aku tak Bodoh!

Kau ingat kau bgus sgt ke??aku tau ko mmg bgus..tp xpyahla ckp aku mcm tu..aku reti jugak nk terase..mmg pd ko bnde tu kecik je..tp kalo cmtu cara ko,baik ko xpyh ckp ape2la..kalo ckp pn wat sakit ati..ckp asek nk merendah2kan aku yg da sedia rendah..lgila wat aku down..aku x bodoh ok...sume bnde yg ko ckp tu xde sikit pn aku rase tenteram sbb sume kate2 yg ko bg tu x ubah mcm ko nak memperlekehkan aku...mungkinla pd ko bnde yg ko ckp tu sume logik..mmg..aku akui semua yg ko ckp tu ade btolnye..tp ade ke ko ckp elok2..tolongla..kite ckp ade adabnye... 12 


Bkn semua gurauan kita org blh trima..kdg2 aku ade jgak time sensitif dtg..bile da smpai satu tahap,semua org pn aku rase yg same jgak kan?xpe..pade ko,aku ni mmg xblh nk wat ape2 kan?xde ko pn aku blh hidupla..and i already prove it!ade xmenambah,xde xmengurang pon...kalo ko bace ikot ko la nk ase ape..slame ni aku da ase bnyak da sbb ko..tp aku xprnah nk dendam ngn ko..cume aku ase2 btol2 sedih bile ko ckp aku looser..aku lembab..aku x bodoh dn aku x pekak..xperlu nak treat aku dgn kate2 mcm tu..aku ade hati dn aku ade perasaan..  14

Photobucket Berikut adalah luahan hati seseorang...mungkin die tengah marah dan tdak boleh berfikiran secara rasional..tapi kdg2 cik wawa ase bile jadi cmni baru kita luahkan ape yg terbuku di hati kita kan...selama ni asek pendam je...kdg2 makan diri jugak...ewahh..tpi ape2 pon..yang baik jadikan tauladan..yg buruk jdi sempadan...be a positive thinker sbb dgn ini kite akan dapat mengawal emosi kita and live healthier than before...


5 comments: